46|Gniezno i Wierzonka razem na wycieczce.!

Sobota, 20 lipca 2013 · Komentarze(3)
Pobudka o 7:20 ponieważ musiałem dojechać do Gniezna na spotkanie.Wyjechałem o godz.8 i tak wzdłuż S5 jechałem do Gniezna.Średnią prędkość miałem dość dużą bo chciałem zdążyć...Z dziadkiem spotkałem się 5km przed Gnieznem i tak razem pomknęliśmy pod Katedrę na zbiórkę.Byliśmy tam jako pierwsi,zatrzymaliśmy się na chwilkę i od strony rynku zjechał micor.Usiedliśmy na ławeczkach i po chwili dołączył do na kubolsky.Potem przyjechała ekipa z Wierzonki w składzie grigor86,19Piotras85 i odprowadzająca ich JoannaZygmunta,także dołączył do nas marcingt Wspólna fotka i ruszamy...Nagle Marcin informuje nas że złapał laczka :(.No ale 10 minut i jedziemy w końcu.Najpierw na Lubochnię pojechać singielkiem wzdłuż jeziorka.Po drodze kupa śmiechu :D.Dojeżdżamy na skarpę z drugiej strony kilka fotek no i śmigamy dalej.Dojeżdżamy do polnej dróżki i tutaj następuje rozłączenie ekipy z Marcinem.Grigori żegna go słowami "no to zjeżdżaj" :D.Jedziemy dalej dróżką duużo piachu,dziur i dojeżdżamy do małego jeziorka.Następnym kierunkiem była wieża widokowa w Dusznie.Tam dłuższy przystanek na posiłek,zdjęcia wodę no i ruszamy dalej.No potem to już gdzie nogi poniosą ale odwiedziliśmy jeszcze po drodze "Dolinę rzeki Gąsawki".Potem asfalcikiem na Gołąbki,plażę tam kilka fotek i jedziemy dalej.Dojeżdżamy do końca wspólnej wyprawy,krzyżówki na której rozłączmy się z ekipą z Wierzonki;oni w prawo my prosto.I tak dojeżdżamy potem już do Gniezna,ja do dziadka na obiad a potem na dalszy pobyt do Rakowa.

Dzięki za wycieczkę i dużo śmiechu;D liczę na więcej takich wypadów!