60|Wzdłuż Morza Bałtyckiego-Dzień 5/6 Dąbki-Hel-Gdańsk zakończenie wycieczki

Sobota, 10 sierpnia 2013 · Komentarze(4)
Pobudka o godzinie 8:00.Jednak znowu nas zalało i musieliśmy troszkę poczekać aż przestanie.Padało i padało więc zdecydowaliśmy się pojechać.Ubraliśmy kurtki spakowaliśmy się i w drogę!Naszym celem było Władysławowo gdzie chcieliśmy kupić bilety.Po drodze mniejsze i większe wioski...Zaczął się ostry podjazd.Marcin poinformował nas że wjeżdżamy na Jastrzębia Górę.Gdy tam dotarliśmy ,pojechaliśmy zobaczyć "Gwiazdę Północy" gdzie zrobiliśmy kilka fotek i wyruszyliśmy dalej.Gdy dotarliśmy do Władysławowa to deszcz lekko ustał.Pojechaliśmy na dworzec aby zakupić bilety.Chcieliśmy jechać pociągiem TLK ale okazało się że najszybciej pociąg dla nas i naszych rowerów będzie o godzinie 5:22!:<.No ale cóż innego wyboru nie było.Pojechaliśmy dalej w stronę Helu.na Hel prowadziła piękna ścieżka rowerowa która biegła ok.2-5m od morza :).Po dotarciu na Hel kilka fotek mała przerwa wynikająca z czekania na prom.Gdy prom dopłynął szybko się tam zapakowaliśmy i popłynęliśmy do Sopotu.Tam przechodzimy przez molo i ścieżką do Gdańska.Byłem zdziwiony że na ścieżkach może byc jak na normalnych drogach.Korki,ronda ustępowanie pieszym?No szkoda że nie ma takich w Gnieźnie.Gdy już byliśmy w Gdańsku to zahaczyliśmy o PGE Arenę a potem na dworzec.Jak już wytrwaliśmy do tej 5-tej to się jeszcze okazało że pociąg przyjechał ale bez wagonów dla rowerów.Co to ma być?