58|Wzdłuż morza bałtyckiego-Dzień 3 Ustronie Morskie->Ustka

Czwartek, 8 sierpnia 2013 · Komentarze(1)
Z góry mówię że nie pamiętam nazw wszystkich miejscowości,ale postaram się napisac jak najwięcej...

Obudziłem się z twarzą w wodzie i od razu pomyślałem: "O co chodzi?".Patrzę dziadka nie ma.Nagle usłyszałem głośny huk i wiedziałem że jest burza ;/.Właśnie dziadek wszedł do namiotu i powiedział że musimy się ewakuować z niego bo przemókł :<.Szybko wzięliśmy sakwy,folie,śpiwory,karimaty itp.Na szczęście na polu był domek w którym się schowaliśmy.Musieliśmy poczekać chyba z 2 godziny zanim przestało padać.Wyjechaliśmy ok.godziny 10:30 dalej w kierunku Helu.No i tutaj pojawia się problem bo nie pamiętam jak jechaliśmy.Po około 3/4 drogi do Ustki zaczął mi łańcuch tak dziwnie skakać i wiem że po powrocie trzeba go wymienić.Na dodatek dziadkowi znowu chyba się suport rozwalił ;<.Mimo iż jesteśmy strasznie dalekoo od gór to nawet tutaj są górki i góry które sprawiają problemy.No ale gdy dojechaliśmy do Ustki zaczęliśmy szukać pola namiotowego.Gdy je już znaleźliśmy to zależało nam na szybkim rozbiciu aby namiot mógł wyschnąć.Jak już to zrobiliśmy to zacząłem czyścic rower aby sprawnie chodził i wytrwał do końca wycieczki.Potem pod wieczór poszliśmy razem z Marcinem i Karolem do miasta na kolację.Tortillę którą zamówiłem z sosem "łagodnym" dostałem MEGA ostrą i z trudem ją zjadłem.Później poszliśmy kupić dziadkowi hamburgera a następnie wróciliśmy na pole namiotowe :>